Wednesday 1 March 2017

Pengedar Shaklee Bintulu : IMPIAN SAYA

Assalamualaikum dan salam sejahtera... hari ini saya nak share impian saya dalam business shaklee...

sebenarnya ada banyak impian..dalam hidup ni...dan tak lupa impian untuk masa depan di akhirat..

1. KEBEBASAN KEEWANGAN

-saya harap sangat suatu hari nanti saya akan capai satu tahap..keewangan bukan lagi penghalang untuk saya bantu orang, untuk saya ke sana ke mari, untuk saya infaq, sedekah, saya nak bebas buat apa sahaja tanpa perlu risau memikirkan masalah keewangan..

2. SAYA NAK BEBAS HUTANG

-saya yakin sangat..dengan business shaklee..saya ada extra income..dan sedikit demi sedikit saya boleh guna untuk selesaikan hutang saya..saya harap suatu hari nanti saya bebas daripada hutang..

3. SAYA NAK BINA RUMAH IMPIAN

- Alhamdulillah .asbab business shaklee..kami berjaya membeli 4 lot tanah di satu kawasan indah..berhampiran sebuah tempat ala resort..berhampiran pantai..tanah ni boleh buat 4 buah rumah..tapi buat masa ni kami rancang nak buat sebuah rumah setingkat yang sederhana sahaja di situ sebab kami nak halaman rumah yg luas..saya impikan rumah kami di kelilingi pokok kelapa pandan, selain tu ada tanaman lain etc mangga, jambu, rambutan, durian kawin, dan beberapa pokok bunga.. rumah ni nanti ada tempat pondok santai..dan tak de pagar...sebab saya nak menikmati pemandangan indah ciptaan Allah...di sekeliling rumah kami nanti...Insya Allah ini adalah rumah kedua kami..rumah pertama kami yg kami tempati sekarang..

4. SAYA NAK MENUNAIKAN HAJI DAN UMRAH

- Insya Allah..saya yakin asbab business shaklee..peluang ke sana sangat luas

5. TABUNGAN PENDIDIKAN UNTUK ANAK SAYA

- saya juga dalam usaha kumpul tabungan pendidikan untuk anak saya..harapan saya nanti mereka belajar tanpa perlu berhutang...

6. SAYA NAK PENCEN AWAL

-Insya Allah...saya juga berharap saya dapat pencen lebih awal dari pekerjaan sekarang..dan saya nak buat full time business shaklee..


Rasanya cukup untuk ini dulu buat masa ini...next time saya sambung lagi impian saya..

***jika anda berminat menjadi ahli shaklee atau inginkan penerangan lebih lanjut, atau ingin membeli anda boleh hubungi saya melalui :_



UMMI ZUBARI

SID 892671



call/sms/whatsapp : 013-8342092

atau, jika anda berminat untuk berjumpa atau mendapatkan produk shaklee ini, saya adalah pengedar aktif shaklee di BINTULU, SARAWAK….POS SELURUH MALAYSIA, BRUNEI, SINGAPORE….

1 comment: