Saturday 28 December 2013

Shaklee Bintulu : RAWAT KUDIS DAN ELERGIC DENGAN HERBAL BLEND SHAKLEE

Hari ni saya nam share tentang satu lagi produk shaklee
yang membuatkan saya semakin yakin pilihan saya
sangat tepat….of coz semua atas izin Allah jua… saya hanya
ikhtiar dengan produk shaklee...

 Gambar atas ni ada anak kedua dan ketiga saya…
mungkin warisan dari saya…kulit mereka agak sensitif..
mudah berkudis dan elergic… sampai dalam telinga pun
ada kudis..berair2…. kat muka pun sama juga…..mati kutu saya di buatnya…

Mula-mula dulu saya bawalah ke klinik…macam2 ubat untuk
makan dan sapu….mahal pulak tu  lebih dari rm100 juga kos 
sekali ke klinik ni….

memang ok untuk seketika….tapi tak lama kemudian 
kudis akan datang kembali…. Erm…pening kepala saya…..
Satu hari tu….saya cuba-cuba je sapu herba blend kat
kudis yang ada di muka dan  telinga anak saya…. 
dua tiga hari lepas tu saya perasan yang kudis semakin
kering….. kalau dulu saya tak rasa HERBAL BLEND ni penting
sekarang ia WAJIB ada di rumah saya….

Bukan saja harga nya jauh lebih murah dari ubat dr klinik,…
yang paling penting ia bebas kimia…so saya tak perlu risau…

HARGA…. Baru RM28.75…Hubungi saya untuk HARGA ISTIMEWA…

JOM TENGOK APA KEGUNAAN LAIN LAGI ;
  1. Baik untuk kulit yang mengalami gatal-gatal
  2. Demam panas (disapu ke seluruh badan). Insya Allah setengah jam kemudian badan akan berpeluh
  3. Baik untuk demam campak. Menghilangkan kesan atau tanda demam campak.
  4. Memecahkan lemak / pembuangan angina dengan cara urutan terutama pada bahagian perut.
Saya syorkan ibu-ibu yang bakal melahirkan atau sudah mempunyai anak untuk memasukkan produk ini di dalam barang yang perlu ada sebagai persediaan menyambut anak.Memang tahan lama kerana hanya sedikit sahaja cream yang perlu dioleskan kepada ruam bayi anda.

Jom Dapatkan daripada saya ...anda berhak mendapat konsultasi PERCUMA daripada saya : 


 
Tumarawati Manshor [Ummi Zubari] Shaklee Independent Distributor [ID No : 892671]
  Call/Sms/Whatssapp : 013-8342092 FB : Ummi Zubari  Fan Pages : Ummi Zubari Corner

No comments:

Post a Comment