Tuesday 24 January 2017

PENGEDAR SHAKLEE BINTULU : Pening kerana Anak Suka ‘Melukis’?

Pening kerana Anak Suka ‘Melukis’?

Sebagai ibu dan mempunyai anak kecil, adalah normal jika rumah anda dihiasi dengan ‘lukisan-lukisan’ di dinding, lantai, kerusi, meja dan sebagainya. Kita di dalam situasi yang sama. Walaupun disediakan buku atau papan khas untuk melukis dan menconteng, anak-anak tetap memilih untuk menunjukkan ‘kesenian’ meraka di tempat lain. Siapa yang kena bersihkan nanti? Tentulah ibu! Oleh itu wajarlah kita mencari pencuci yang serbaguna, selamat dan paling penting cepat :)
Arissa yang gaya ‘princess’ ni pun boleh tahan perangainya. Hendak di marah bagai pun tak gunakan. Akhirnya saya cuma terangkan kepada dia kenapa dia tak boleh ‘melukis’ di lantai..sambil mengelap sehingga bersih.
pencuci serbaguna
Sebelum
Mujurlah ada Basic H Shaklee ini. Sangatlah mudah. Hanya perlu 3-4 titik dalam satu botol spray. Sembur. Lap. Hilang. Kering. Mudah kan? Sesuai sangat untuk saya yang sangat sibuk ni.. Hehe..
pencuci serbaguna
Selepas
Pencuci serbaguna penyelamat saya, Basic H Shaklee (Klik untuk lebih info).
pencuci serbaguna
Basic H

Anda WAJIB dapatkan Basic H Shaklee  sekarang…. 
:)
***jika anda berminat menjadi ahli shaklee atau inginkan penerangan lebih lanjut, atau ingin membeli anda boleh hubungi saya melalui :_



UMMI ZUBARI
SID 892671


call/sms/whatsapp : 013-8342092

atau, jika anda berminat untuk berjumpa atau mendapatkan produk shaklee ini, saya adalah pengedar aktif shaklee di BINTULU, SARAWAK….POS SELURUH MALAYSIA, BRUNEI, SINGAPORE….

No comments:

Post a Comment