Tuesday 24 January 2017

PENGEDAR SHAKLEE BINTULU : Cara Bancuh Susu Formula atau Tepung yang Betul

Cara Bancuh Susu Formula atau Tepung yang Betul

sf3 (1) copy
Senang je bancuh susu formula atau susu tepung ni. Itu anggapan semua orang. Ya memang senang tetapi ramai antara ibu-ibu yang salah cara membancuh susu. Dan jika anda semak kemungkinan ibu anda dahulu juga salah membacuh susu.


Apa yang berlaku jika tersalah cara bancuh susu?
  1. Nutrien akan hilang. Tahukah anda protien di dalam susu tepung atau formula mudah ‘hilang’ jika di bancuh terus dengan air panas. Sia-sia susu tin yang berharga RM100 jika yang bayi dapat cuma sisa-sisa zat.
  2. Bagi botol yang bukan BPA FREE jika terkena ‘direct’ dengan air panas didih akan mengeluarkan bahan kimia yang membahayakan bayi anda.
Ini adalah cara yang betul untuk membancuh susu tepung atau formula.
cara bancuh susu tepung
Jangan salah lagi ya. Mohon share kan dengan sahabat-sahabat anda.
Jika anda mahu menjadi salah seorang mereka yang mendapat EXTRA FREE BONUS ini, bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.

***jika anda berminat menjadi ahli shaklee atau inginkan penerangan lebih lanjut, atau ingin membeli anda boleh hubungi saya melalui :_



UMMI ZUBARI
SID 892671


call/sms/whatsapp : 013-8342092

atau, jika anda berminat untuk berjumpa atau mendapatkan produk shaklee ini, saya adalah pengedar aktif shaklee di BINTULU, SARAWAK….POS SELURUH MALAYSIA, BRUNEI, SINGAPORE….

No comments:

Post a Comment