Sunday 19 February 2017

PENGEDAR SHAKLEE BINTULU : 10 Petua Eratkan Kasih Sayang Suami Isteri

10 Petua Eratkan Kasih Sayang Suami Isteri

isteri-sayang-suami

1. Sentiasa ucapkan kata-kata sayang (eg: I love you) sepenuh hati sebelum keluar / menamatkan perbualan di telefon dan sebelum tidur/seks.

2. Cari masa makan tengah hari bersama kerana pastinya ia tiada gangguan anak-anak jika pada hari berkerja. So bolehlah dapat feel zaman berdating dulu
3. Cium tangan suami dan dahi isteri setiap kali sebelum berpisah dengan ikhlas. 
4. Jika berpisah lebih dari sehari (tugasan luar daerah), tambah rutin harian tadi dengan peluk dan cium di bibir.
5. Luangkan masa menelefon pasangan sekurang-kurangnya sekali walau sekadar untuk bertanya khabar  walau sesibuk mana sekali pun, 
6. Bertanya apa yang berlaku sepanjang hari  sebagai tanda mengambil berat dan untuk meluahkan perasaan.
7. Luangkan masa bersembang tentang apa sahaja dari isu rumah tangga hinggalah politik semasa sebelum tidur/seks di atas katil.
8. Elakkan pertelingkahan dan jangan biar berlarutan walau untuk satu jam sekali pun apatah lagi berhari-hari. Jika boleh, biarlah berlaku dalam bilik ‘beradu suami isteri dan jauh dari anak2.
9. Jangan cuba untuk berpisah tempat tidur walau anak sudah ramai atau usia sudah lanjur kerana ia adalah salah satu tips penting untuk mengeratkan kasih sayang.
10. Sentiasalah berdoa kepada Allah SWT agar dikurniakan rasa kasih dan sayang antara pasangan suami isteri.
isteri-perlu-puas-ketika-dijimak















 
***jika anda berminat menjadi ahli shaklee atau inginkan penerangan lebih lanjut, atau ingin membeli anda boleh hubungi saya melalui :_



UMMI ZUBARI
SID 892671


call/sms/whatsapp : 013-8342092

atau, jika anda berminat untuk berjumpa atau mendapatkan produk shaklee ini, saya adalah pengedar aktif shaklee di BINTULU, SARAWAK….POS SELURUH MALAYSIA, BRUNEI, SINGAPORE….

No comments:

Post a Comment