Tuesday 26 September 2017

PENGEDAR SHAKLEE BINTULU : SUPPLEMEN SHAKLEE SEMASA KEHAMILAN

SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 4
TESTIMONI 18 : CAHAYA FARAH
.

[KESIHATAN TERJAMIN DENGAN SUPPLEMEN SHAKLEE SEMASA KEHAMILAN]


Saya Farah dari Bangi. Mengandung umur 37 tahun, Alhamdulillah selamat melahirkan masa umur 38 tahun. Sepanjang tempoh kehamilan ada beberapa masalah:

i. darah rendah (HB rendah)
ii. berat badan turun 3 Kg

Trimester pertama ambil B-Complex dan ESP sahaja.
Bila darah asyik rendah dan berat turun 3 Kg masa kandungan 5 bulan (awal bulan puasa).
.

Hati ibu ini risau dan cemas. Nekad konsisten Set Premium Hamil tambah dengan Performance Drink untuk beri tenaga semasa berpuasa.
.

Alhamdulillah raya, berat naik pula 4 Kg. Ibu hamil ini cemas lagi. Rupa-rupanya banyak makan kuih raya semasa berbuka dan hari raya. Saya teruskan supplemen secara konsisten, HB bertambah cantik atas 11 dan berat saya serta baby naik secara konsisten.
.

Alhamdulillah selamat bersalin dengan berat baby 2.42 Kg. Syukur Alhamdulillah.
 
***jika anda berminat menjadi ahli shaklee atau inginkan penerangan lebih lanjut, atau ingin membeli anda boleh hubungi saya melalui :_


UMMI ZUBARI
SID 892671
013-8342092
 
atau, jika anda berminat untuk berjumpa atau mendapatkan produk shaklee ini, saya adalah pengedar aktif shaklee di BINTULU, SARAWAK….POS SELURUH MALAYSIA, BRUNEI, SINGAPORE….

No comments:

Post a Comment