Monday 25 September 2017

PENGEDAR SHAKLEE BINTULU : SAYA DAN JERAWAT JUGA BEKAS JERAWAT

 
 
Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengikut blog Ummi Zubari..
Hari ni saya nak share tentang satu testimoni sebenar dari rakan kami di group Super mom...testimoni ini adalah berdasarkan pengalaman sendiri rakan-rakan kami hasil mengamalkan shaklee sebagai ikhtiar... moga anda dapat manfaat atas perkongsian ini..
 
SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 4
TESTIMONI 21 : LINA AKHTAR
.

[SAYA DAN JERAWAT JUGA BEKAS JERAWAT]
.


Jerawat tumbuh sejar dari remaja, dari 2002 first time datang kat Taiping, tak tahan dengan cuaca panas, muka teruk di penuhi jerawat. Masa tu tangan geram dan gatal nak picit setiap kali jerawat nanah keluar.
.

Sudahnya, bekas kawah tu dan parut hitam kekal la sampai 2011 kenal produk Shaklee ni. Tujuan utama untuk kecerdasan badan dan penyusuan susu ibu juga tambah susu badan. Tapi lain pula extranya.
.

Kulit makin okay. Jerawat malu-malu nak tumbuh dan yang bestnya alergik daging tu pun perlahan-lahan hilang dan sekarang BOLEH MAKAN DAGING dengan enaknya. Resdung semakin berkurang. Best lagi?? ? Bekas jerawat dah semakin pudar tau...
.

Mula kurang yakin yang "kawah" bekas jerawat ni tak boleh hilang.. lebih 10 tahun kot... mesti la makan masa nak baik..

Betul... Sekarang sangat-sangat sukaaa akan penjagaan dalaman ni.. ni antara yang saya juga suami amalkan...

Alhamdulillah... untuk tenaga & penjagaan kesihatan itu penting.. sebabnya? Badan kita nak pakai lama..

Cantik??? Itu EXTRA nya...
.

Korang yang ada masalah jerawat.. bekas jerawat.. panau ke... wajib cuba... bukan untuk kesan 3 hari.. tapi kesan untuk penjagaan kesihatan kita masa akan datang...
.

Hargai sihat kita terlebih dahulu, dan kecantikan luaran akan terserlah bila dalaman kita sihat...
.

Sangat sukaaaa dan teruja...

Tak pandang produk lain walaupun ada kalanya tergugat dengan iklan. Tapi fikirkan sihat No.1 dan cantik No.2. Setia dengan Shaklee. Kenapa kami setia dengan Shaklee? Adalah kerana produknya yang sangat sangat TERBAIK.
 
***jika anda berminat menjadi ahli shaklee atau inginkan penerangan lebih lanjut, atau ingin membeli anda boleh hubungi saya melalui :_


UMMI ZUBARI
SID 892671
013-8342092
 
atau, jika anda berminat untuk berjumpa atau mendapatkan produk shaklee ini, saya adalah pengedar aktif shaklee di BINTULU, SARAWAK….POS SELURUH MALAYSIA, BRUNEI, SINGAPORE….

No comments:

Post a Comment