Wednesday 9 September 2015

PENGEDAR SHAKLEE BINTULU : KORANG TAU TAK?? SAPA PENGASAS SHAKLEE?

Dr Forrest C Shaklee, penemu vitamin Shaklee ni masa lahir dia disahkan ada penyakit TB. Doktor jangka dia ada hidup 8 tahun je.

Lepas tu family dia pindah ke kawasan yg lebih bersih udaranya. Family dia berusaha merawat penyakitnya dan taknak dengar jangkaan doktor tu.


Membesar dengan pelbagai cabaran, dan akhirnya pada tahun 1921 beliau disahkan mengidap kanser. Tangan dan kakinya dicadangkan dipotong. Horrible kan?

Tapi Dr Shaklee tak putus asa. Beliau cuma makan buah segar, sayur segar, vitamin & mineral tambahan dan juga berpuasa...

Setahun kemudian, beliau disahkan bebas dari kanser. Anggotanya tak jadi dipotong.

Excited untuk kongsi kebaikan ni dengan semua orang, walaupun pada tahun 1929 kliniknya terbakar... Tapi Dr Shaklee tetap positif. Pada tahun 1956 terbinalah Shaklee Corporation yang menerajui arena pemakanan tambahan hari ini.



***jika anda berminat menjadi ahli shaklee atau inginkan penerangan lebih lanjut, atau ingin membeli anda boleh hubungi saya melalui :_
TUMARAWATI BINTI MANSHOR
SID 892671
call/sms/whatsapp : 013-8342092

atau, jika anda berminat untuk berjumpa atau mendapatkan produk shaklee ini, saya adalah pengedar aktif shaklee di BINTULU, SARAWAK….POS SELURUH MALAYSIA, BRUNEI, SINGAPORE….

No comments:

Post a Comment