Thursday 25 August 2016

Pengedar Shaklee Bintulu : Kelas Produk Shaklee...

 Alhamdulillah..malam tadi berpeluang menuntut ilmu lagi anjuran shaklee..
Sebenarnya setiap sekali sebulan Tracy , Nutritionist Shaklee akan ke Bintulu
untuk berkongsi info produk pada pengedar shaklee di Bintulu..

Bukan apa...sebagai pengedar shaklee..haruslah kita belajar kan tentang produk
 yang kita nak sharing tu
bukan takat berpuas hati tapi kena juga ada ilmu tentang produk..
 Apa yang buat saya suka ..setiap kelas anjuran shaklee
kami boleh bawa anak...saya kesian juga kalau selalu sangat
tinggalkan anak..lagipun shaklee ni business yang kita boleh wariskan 
pada anak-anak kita..so dari mereka kecil lah kita kena dedahkan business
kita..supaya timbul minat mereka..

 Ni sharing dari master Brenda..trip yang baru beliau pergi
ke Orlando USA... memang terbaik lah..walaupun dia guna bahasa cina
tapi tengok gambar2 tu memang teruja...
 Tracy tengah tunjuk demo produk..

ESP
Oat
Pisang
Sedikit Ais
Sedikit Air

di blender dan di minum..memang sedap..anak saya sampai
minta berkali-kali lah...bukan sahaja berkhasiat tapi juga
mengenyangkan..
 Memandangkan masa slot sharing dalam bahasa melayu, hanya
saya dan kak Zainah yang hadir..so sharing dari Tracy di buat dalam 
round table..anak saya pun join kelas tu.. dedah ilmu produk dari awal !!


Master Brenda maklumkan pada saya, beliau tak pernah skip kelas shaklee..
memang sentiasa ada...dari mula business hingga dah rank master..kecuali satu kelas
dia skip masa suami beliau meninggal dunia..nampaknya lepas ni saya
pun nekad akan join semua kelas anjuran shaklee.. takde ilmu yang sia-sia kan??

Apalagi ia berkaitan dengan business kita..business yang akan kita
wariskan pada anak-anak kita suatu hari nanti..dan yang paling penting
kita mudah consult customer kita..sebab kita belajar ilmu produk dari 
Nutritionist shaklee sendiri

***jika anda berminat menjadi ahli shaklee atau inginkan penerangan lebih lanjut, atau ingin membeli anda boleh hubungi saya melalui :_
UMMI ZUBARI
SID 892671
call/sms/whatsapp : 013-8342092
atau, jika anda berminat untuk berjumpa atau mendapatkan produk shaklee ini, saya adalah pengedar aktif shaklee di BINTULU, SARAWAK….POS SELURUH MALAYSIA, BRUNEI, SINGAPORE….

No comments:

Post a Comment