Monday 20 November 2017

PENGEDAR SHAKLEE BINTULU : [Testimoni]: Kencing Manis Pulih, Kulit Gebu dan Mulus, Tambah Berat dan Ekzema Berkurang

Kali ini, testimoni 4 serangkai :-D. Kisah sebuah keluarga yang menggunakan supplemen Shaklee untuk membantu dalam masalah kesihatan mereka. Ada yang untuk kecantikan, tambah berat, sakit kencing manis atau diabetis dan juga yang eczema (ekzema). Semuanya dengan menggunakan produk Shaklee seperti ESP, Meal Shakes, Alfalfa, B-Complex, Zinc dan lain-lain lagi. Mari baca apa yang mereka amalkan untuk bantu mereka mengatasi masalah masing-masing.
Testimoni  Set D, Diabetis, Ekzema, Meal Shakes
Add caption


1. Kulit kusam dan badan kurus 
Ambil Set D iaitu Set Kecantikan. Lepas 2 minggu dah nampak hasilnya. Cuba pula ESP, kulit jadi gebu dan mulus. Kemudian ambil Meal Shakes untuk tambah berat badan, tak sampai sebulan berat bertambah dari 39kg ke 41.5kg !. Klik Set Kecantikan untuk tahu maklumat lanjut.


2. Ibu yang Diabetes (kencing manis)
Produk shaklee yang disarankan adalah Vita-lea, B-Complex, Alfalfa, Zinc, ESP dan Performance Drink. Lepas 1  minggu bacaan mula turun. Luka pun cepat kering tak tak busuk. Sekarang dah sihat. Klik Set Kencing Manis untuk info lanjut


3. Anak yang kurus
Sebelum ini tak suka makan nasi, hanya minum susu dan junk food saja. Lepas 2  minggu bagi Meal Shakes , selera makan bertambah dan berat pun  naik dari 13kg ke 14.5kg. Lelah/asma pun semakin berkurangan dan allergy juga semakin membaik. Klik Meal Shakes untuk bacaan lanjut.


4. Suami ekzema
Semenjak makan Alfalfa dan B-complex, masalah ekzema juga makin berkurang dan perut jadi kempis.

So pada anda atau ahli keluarga yang ada sebarang masalah diatas, jangan tangguh-tangguh lagi. Segera dapatkan alternatif supplemen Shaklee. Mengapa ianya menjadi pilihan ramai ? kerana sifatnya yang SEMULAJADI, TIADA PENGAWET, TIADA PEWARNA, BEBAS BAHAN KIMIA dan yang penting ianya BERKESAN.


***jika anda berminat menjadi ahli shaklee atau inginkan penerangan lebih lanjut, atau ingin membeli anda boleh hubungi saya melalui :_


UMMI ZUBARI
SID 892671
013-8342092
 
atau, jika anda berminat untuk berjumpa atau mendapatkan produk shaklee ini, saya adalah pengedar aktif shaklee di BINTULU, SARAWAK….POS SELURUH MALAYSIA, BRUNEI, SINGAPORE….

No comments:

Post a Comment