Thursday 2 July 2015

PENGEDAR SHAKLEE BINTULU : PROMO SHAKLEE JULY 2015 - B COMPLEX

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Kepada pembaca yang budiman...belum terlambat rasanya untuk buat PENGUMUMAN bulan ni shaklee baik hati lagi bagi PROMO untuk satu lagi produk yang paling HOT di shaklee iaitu
B Complex ...

Teringat dulu masa membaca rahsia kecantikan Datin Norjuma...dia share setiap hari amalkan B Complex... dari situ saya mula ambil B Complex...tapi saya dapatkan dari klinik...stok sebulan RM60.00 gitu...mahal kan...tapi nak duplicate Datin Norjuma tak kira lah.... tapi rugi sebab ia sintetik...mana sama dengan yang organic...penyeram dia tak optimum !!

Masa dapat tahu B Complex shaklee cuma RM 45.58 untuk 120 biji...BOLEH MAKAN UNTUK 4 BULAN...ORGANIC PULAK TU...PENGSAN JAP...SEBAB TERLALUUUUUU MURAH ... BAYANGKAN COST HANYA RM11.40 SEBULAN OKAY !!!! KHASIAT TAK SETANDING HARGA...

YANG LAGI DASYAT BULAN NI HARGA DIA LAGIIIIIII MURAH...


Apa kebaikan vitamin B Complex sebenarnya?

Banyak keperluan vitamin b complex ini, antaranya ialah untuk mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, nak cantik kita tak boleh stress, nanti nampak tua, so ambil b complex untuk kawal kita punye stress..selain tu b complex juga membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spina, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik dan macam – macam lagi.
 
Jom dapatkan VITAMIN CANTIK semulajadi anda hari ini, bukan vitamin sintetik ye..
 
Apa kata Wajihah Rashid mengenai VITAMIN CANTIK ini:
“Salam semua :)
saya nak share feedback saya lepas hampir sebulan guna Shaklee vit b complex, vit c dan vit E + omega guard. Mungkin ada yang ckp saya baru 21, so tak perlu makan suplemen tu, ini. Tapi saya sangat concern mengenai kesihatan sebab prevention is better than cure, isn’t? :)
Muka saya jenis combination dan acne prone skin terutamanya kat area dahi. Masa PMS memang stress sebab acne banyak kat area dahi. :( tumbuh bukan main subur, nak hilang memang lama pastu ada tinggal parut. Area pipi pulak kering dan bila saya apply medium coverage foundation, jadi tak rata dan lepas 2 3 jam muka jadi tak best dah.
Alhamdulillah dengan izin Allah, tak sangka nampak kesan dalam masa 2 minggu lepas amalkan Shaklee. PMS bulan ni tak keluar jerawat banyak macam sebelom2 ni, setakat 1-2 tu biasalah kan, yeay! kakak2 pun tegur bila saya lepas pakai foundation, muka nampak glowing dan flawless. :) Padahal pakai medium coverage type foundation je.hihi.
Tapi akhir2 ni keluar rumah cuma pakai sunblock dan jarang dah pakai foundation kecuali ada special event je. Less is more :)gambar kiri masa bulan Feb 2012 dan kanan masa Jun 2012.Mungkin tak banyak changes tapi I’m just sharing :) I’m very happy with my skin now and looking forward to try another Shaklee’s supplements. Thanks to Nadiah Suhaidi for the guidances and advices. :)”



***jika anda berminat menjadi ahli shaklee atau inginkan penerangan lebih lanjut, atau ingin membeli anda boleh hubungi saya melalui :_
TUMARAWATI BINTI MANSHOR
SID 892671
call/sms/whatsapp : 013-8342092
atau, jika anda berminat untuk berjumpa atau mendapatkan produk shaklee ini, saya adalah pengedar aktif shaklee di BINTULU, SARAWAK….POS SELURUH MALAYSIA, BRUNEI, SINGAPORE….

No comments:

Post a Comment