Tuesday 14 July 2015

PENGEDAR SHAKLEE BINTULU :Faktor Vitamin Tidak Menyerap Dengan Baik

Apakah yang terjadi apabila tubuh kita tidak dapat menyerap nutrien? Di bahagian manakah nutrien diserap dalam tubuh kita?
VITAMIN TERBAIK
Secara umumnya, nutrien diserap dalam tubuh kita di bahagian usus kecil. Sebelum sampai ke usus kecil, ia dicerna dan diuraikan kepada bentuk ringkas agar dapat diserap oleh tubuh.

Faktor utama nutrien tidak dapat diserap dengan baik ialah kerana gaya hidup kita hari ini… Kita sering mengambil ubat, makan terlalu banyak makanan yang  diproses/ditapis… pengambilan daging, hasil tenusu dan ayam yang tidak dikawal menyebabkan badan kita untuk menjadi  bermukus. Ini seterusnya melemahkan fungsi sistem pencernaan dan organ penyingkiran seperti usus, hati dan buah pinggang.

Bagaimana nak selesaikannya? Di Shaklee kami ada penyelesaian untuk membersihkan usus dengan cara selamat!



CREDIT http://vitaminsemulajadi.com/faktor-vitamin-tidak-menyerap-dengan-baik/



***jika anda berminat menjadi ahli shaklee atau inginkan penerangan lebih lanjut, atau ingin membeli anda boleh hubungi saya melalui :_
TUMARAWATI BINTI MANSHOR
SID 892671
call/sms/whatsapp : 013-8342092

atau, jika anda berminat untuk berjumpa atau mendapatkan produk shaklee ini, saya adalah pengedar aktif shaklee di BINTULU, SARAWAK….POS SELURUH MALAYSIA, BRUNEI, SINGAPORE….

No comments:

Post a Comment