Monday 22 December 2014

Pengedar Shaklee Bintulu : LUMPUH DAN VIVIX..

Assalamualaikum dan petang.... saya nak share testimoni daripada seorang pengguna shaklee... TENTANG VIVIX SHAKLEE DAN LUMPUH...jemput baca untuk ketahui lebih lanjut...
 
 
Assalamualaikum...

Just nak share pengalaman mak saya yang lumpuh sebelah muka sejak 2008/9 dan pengalaman beliau mengambil vivix sejak seminggu yang lalu. 

Sejak lumpuh sebelah muka, mak mmg x pernah dapatkan rawatan hospital. Dia cuma pernah pergi sekali je ke klinik tp x pernah refer ke hospital. Sepanjang sakit, mak cuma dapatkan rawatan refleksologi, bekam darah serta akupuntur shj. Ubat2an hospital mmg mak x nak. Hasil dari rawatan tersebut, nampak ada perubahan pada bhg muka mak yg lumpuh tu dh tidak terlalu senget tapi keadaan tu kekal sehingga sekarang dan tidak pulih sepenuhnya. 

Bila saya dh join shaklee sejak akhir oktober lalu, saya banyak buat reading research berkenaan vivix dan bagaimana dia merawat pesakit buah pinggang. saya mulanya tergerak utk cuba beri vivix pada ayah saya yg sedang menjalani dialisis utk masalah buah pinggang dia serta komplikasi salur darah tersumbat, tp memandangkan dia sedang makan ubat homeopathy, saya hold dulu sbb x nak campur aduk ubat. 

Akhirnya saya buat keputusan utk beri mak cuba vivix kerana hasil pembacaan saya, saya jumpa banyak testimoni tentang vivix dan pesakit lumpuh. hari pertama minum vivix, mak saya call dan bgtahu, perut dia terasa sgt pedih, mungkin kesan dia gastrik katanya. Lepas seminggu, mak saya call lagi n bgtau, dia terasa seperti ada semut merayap di sekitar bahagian muka dia yg lumpuh tu. dan lagi, kaki kanan dia yg dh mula x terasa bila dicubit, sekarang dh okay, rasa macam biasa.
Setakat seminggu pengambilan, ini yg dapat saya kongsikan. Mak cuma ambil satu sudu kecil setiap pagi. Insya Allah, ada rezeki, kalau ada progress lagi, saya akan share lagi beserta gambar hehe
Kita hanya mampu berikhtiar, Allah jua penyembuh segala penyakit. Terima kasih Allah temukan aku dengan ikhtiar yg serasi utk ibuku...
Thank u for reading

 

***jika anda berminat menjadi ahli shaklee atau inginkan penerangan lebih lanjut, atau ingin membeli anda boleh hubungi saya melalui :_

UMMI ZUBARI
SID 892671



call/sms/whatsapp : 013-8342092

atau, jika anda berminat untuk berjumpa atau mendapatkan produk shaklee ini, saya adalah pengedar aktif shaklee di BINTULU, SARAWAK….POS SELURUH MALAYSIA, BRUNEI, SINGAPORE….
 

No comments:

Post a Comment