Tuesday 21 October 2014

SHAKLEE BINTULU : RISIKO KEKURANGAN FOLIC ASID SEMASA HAMIL

Assalamualaikum dan salam sejahtera.... Didoakan semua pengunjung blog ini di limpahkan rezeki dan sentiasa di dalam rahmat ALLAH.

Jika anda sedang dalam proses untuk hamil anda wajib mengambil folid asid dari ketika sebelum hamil ini kerana folid asid sangat.Dalam Shaklee tiada produk bernama folic asid tetapi shaklee menawarkan B complex untuk Ibu hamil yang mana dalam sebiji B complex mengandungi 200mcg folic Asic selain itu b complek juga mengandungi 8 jenis vitamin B ,B complek ini mempunyai sistem penyerapan Bioktif (meningkatan penyerapan asid folic).
Kenapa bila kita hamil Doktor akan bagi Folic Asid?

KEPENTINGAN FOLIC ASID
- Meningkatkan fungsi saraf
- Penghasilan Hormon & sel- sel Darah merah
- Mengurangkan risiko bagi bayi dilahirkan dengan kecacatan tiub neuron sehingga 70%
- Mengurangkan risiko kelahiran pra matang

KELEBIHAN B COMPLEX
- Menukarkan makanan kepada tenaga
- Anti stress
- Mencegah kencing manis



KESAN KEKURANGAN ASID FOLIC

Risiko kekurangan Folid Asid
Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar. 
Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar. 
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji 




Badan kita tidak boleh menghasilkan sendiri B complek dan ia hanya dibekalkan melalui pemakanan kita dan supplement yang kita ambil.Pilihlah supplement yang di jamin berkesan dan semulajadi dan B complex Shaklee mengandungi kesemua 8 vitamin B iaitu B1,B2,B3, B6, B12, Biotin, Pantothenic asid dan asid folic

- Mengurangkan risiko kemurungan



***jika anda berminat menjadi ahli shaklee atau inginkan penerangan lebih lanjut, atau ingin membeli anda boleh hubungi saya melalui :_



UMMI ZUBARI
SID 892671


call/sms/whatsapp : 013-8342092

atau, jika anda berminat untuk berjumpa atau mendapatkan produk shaklee ini, saya adalah pengedar aktif shaklee di BINTULU, SARAWAK….POS SELURUH MALAYSIA, BRUNEI, SINGAPORE….

No comments:

Post a Comment