Tuesday 31 December 2013

Shaklee Bintulu : BERSIHKAN USUS...

Erm gelinya lah tengok gambar tu kan…. apa yang anda fikir…

dan 

simpulkan….

saya teringat dulu, saya tak lah jenis yang wajib membuang setiap hari..

almaklumlah kadang ter skip makan sayur dan buah…

minum air pun tak banyak…masa tu memang tak de sangat kesedaranlah
untuk bersihkan usus…ingat normal je kalau tak membuang setiap hari…

bayangkan je….dan makan macam2….tapi tak keluar…entah
apalah jadi kat dalam perut tu…makanan tak di proses
dan terbiar lama dalam perut….BAYANGKAN
dalam perut kita penuh SAMPAH SARAP...

jangan tak tau…IA BOLEH MENYEBABKAN 
KANSER PERUT

syukur sangat…lepas kenal DUNIA SHAKLEE… 
kesedaran saya tentang kesihatan semakin meningkat…
mungkin saya fobia tengok adik ipar saya
meninggal sebab kanser…then bapa pun meninggal
sebab ada masalah pada hati….

ya bukan jaminan ….tapi sekurang2nya kita berusaha untuk
jaga kesihatan kan….sebab menjaga kesihatan itu
SUNNAH….

semenjak saya mula ambil SUPPLEMENT SHAKLEE..
saya mula perasan….saya membuang setiap hari..
badan tak mudah letih dan kurang pening kepala…

Ni semua punca daripada BADAN YANG BANYAK TOKSIN

ERM….untuk DETOX DAN BERSIHKAN USUS
HERBA LAX DAN ALFALFA  SHAKLEE MEMANG
TERBAIK….

Cuba dulu baru tau….

 ***jika anda berminat menjadi ahli shaklee atau inginkan penerangan lebih lanjut, atau ingin membeli anda boleh hubungi saya melalui :_
TUMARAWATI BINTI MANSHOR
call/sms/whatsapp : 013-8342092
atau, jika anda berminat untuk berjumpa atau mendapatkan produk shaklee ini, saya adalah pengedar shaklee di BINTULU, SARAWAK….POS SELURUH MALAYSIA, BRUNEI, SINGAPORE….

No comments:

Post a Comment