Saturday 19 October 2013

Shaklee Bintulu : NEW DISTRIBUTOR TRAINNING..



Alhamdulillah pada 6 Oktober 2013... saya berkesempatan menghadiri "SHAKLEE NEW DISTRIBUTOR TRAINNING" yang di adakan di Park City Everly Hotel..

Dari pagi sampai petang juga lah.... Sharing daripada staff shaklee Olivia...memang banyak sang at input.. selama ni tengok gambar rakan2 kat tempat lain je
ada program ni....

Nampak gaya sekarang ni Shaklee dah semakin diterima di Sarawak... so mudahlah lepas ni...pasti
akan banyak lagi program Shaklee yang menyusul...



*saya dengan salah seorang anak business saya di Bintulu
 *antara peserta yang hadir
* bergambar ramai2 bersama Olivia....

Kepada rakan-rakan di luar yang ingin menyertai
team shaklee says..boleh lah hubungi saya :

TUMARAWATI BINTI MANSHOR
013-8342092

*ANDA BOLEH PM JUGA MELALUI FB SAYA

No comments:

Post a Comment