Monday 23 September 2013

Pengedar Produk Shaklee Bintulu, Sarawak



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Kepada kawan2 semua, saya adalah Shaklee Independent Distributor. Jadi kalau ada kawan2 yang nak cuba produk shaklee, bolehlah terus pm saya or contact hp saya 013-8342092. Saya menawarkan konsultansi percuma, best price dan diskaun terbaik untuk kawan2.

KEBANYAKAN PRODUK READY STOK !!!!

Antara produk shaklee:

Set A( Optimum set)
Set B (Breasfeeding set)
Set C ( Confinement / Set Bersalin)
Set D ( Skin care set/ Kecantikan Kulit)
Set E (Optimum breasfeeding set)
Set F ( Feminin Set/ hubungan Intim)
Set G ( Resdung / Astma /Eczema/ Allergy Set)
Set J - (Preggy / Set Kehamilan )
Set kesuburan
Set kesihatan sendi tulang
Set penjagaan kulit muka
Set penjagaan rambut
Collagen powder (Kecantikan)
Vivix (anti aging)
Vitamin utk kanak2 setahun ke atas.Vitamin utk kanak2 sekolah.
Vitamin untuk mak ayah.
Vitamin untuk para suami...

Shaklee dah lebih 50 tahun bertahan sebgai peneraju nutrisi supplement... Tak cukup lama bagi anda? Cukup bagi saya utk YAKIN memilih Shaklee sbg lifestyle sy....

Jom dapatkan produk Shaklee dan Konsultasi PERCUMA daripada saya :
 
COD UNTUK KAWASAN SEKITAR BINTULU DAN PENGEPOSAN SELURUH MALAYSIA.

* Tumarawati (Ummi Zubari)
* SID 892671
* sms/call 013-8342092
* www.ummizubari.blogspot.com
* Fan page: Ummi Zubari Corner

No comments:

Post a Comment