Sunday 22 September 2013

Belakang tabir...


Ni nak share kerja-kerja di belakang tabir..hehe... 
barang-barang Shaklee yang sampai....kadang2 saya order direct
untuk costumers ...shaklee akan post direct pada costumers...tp kadang
saya urus sendiri juga esp untuk Sarawakian....jimat postage..

 Barang-barang Shaklee yang baru sampai...
 Posing2
 Ni assistant ummi....


 Ni semua 'rajin' tolong ummi kalau produk shaklee sampai...
 Shaklee terbaik...kata anak kedua saya...
 Kedai shaklee saya...hehe....
 Penumpang setia kereta saya sekarang...hehe


 Anak bongsu saya yang paling seronok kalau produk Shaklee sampai...
Saya seronok sangat sejak join business Shaklee ni, banyak
sangat yang berubah...aktiviti saya lebih pada dunia Shaklee...
Fokus business...so kurang lay aktiviti yang kurang produktif...

Best tau business Shaklee....dahlah tak de modal... ni semua 
kebanyakan org dah bayar ok....buat secara online kan mudah...
Apa yang paling best...boleh tambahkan pendapatan...

Selain tu kami ada juga Support Group.... saling ingat mengingati
tentang amalan Rohani....ya sibuk2 juga cari duit...tp akhirat jangan 
di tinggalkan....

Selain tu sejak involve business shaklee...kenalan memang bertambah...
kami sama-sama berkongsi kebaikan produk shaklee tanpa
risau dengan persaingan...sebab kami percaya setiap orang ada rezeki
masing-masing....ALLAH SAHAJA SEBAIK-BAIK PEMBERI REZEKI...

No comments:

Post a Comment