Wednesday 16 November 2016

Pengedar shaklee bintulu : MENJANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca blog saya.. oh ya..hari ni saya nak share macam mana saya menjana pendapatan dengan shaklee..sedar tak sedar dah 4 tahun rupanya saya menjana pendapatan dengan shaklee..Alhamdulillah saya dah merasa 4 angka dengan income shaklee..

Alhamdulillah atas izin Allah...banyak masalah keewangan kami selesai..ada beberapa hutang juga berjaya kami langsaikan dengan pendapatan dari shaklee..


Tahun depan kita akan saksi kan sekali lagi...masalah ekonomi pada negara..harga minyak akan naik lagi..gst..banyak subsidi kerajaan akan di tarik..jadi harga barang akan terus menaik..kos hidup akan bertambah..

Apa yang boleh kita buat ?? hanyak redha?? hanya diam tanpa tindakan?? dalam masa yang sama hutang semakin meningkat..tiada simpanan..hati resah memikirkan keperluan anak..bingung di buatnya.. gaji tetap macam tu..melebihi perbelanjaan..

Nak sangat business..tapi masalah keewangan...tiada modal...

Jangan risau..kalau anda serius nak business..saya boleh guide anda..apa yang penting..anda INGIN BELAJAR..SANGGUP BERKORBAN..SEBAB KEJAYAAN TIDAK DATANG BERGOLEK..

ALHAMDULILLAH..SAYA BERSYUKUR SEBAB DENGAN SHAKLEE..BANYAK PERBELANJAAN KAMI MENJADI MUDAH....

Apa yang best..business shaklee ni boleh di warisi anak-anak kita......zaman sekarang ni susahkan nak cari kerja...jadi apa kata dedahkan anak kita dengan business seawal mungkin... mungkin dah tiba masanya tukar mentaliti kita...

Kalau anda berminat sertai kami....saya sedia membantu anda...


 
***jika anda berminat menjadi ahli shaklee atau inginkan penerangan lebih lanjut, atau ingin membeli anda boleh hubungi saya melalui :_



UMMI ZUBARI
SID 892671


call/sms/whatsapp : 013-8342092

atau, jika anda berminat untuk berjumpa atau mendapatkan produk shaklee ini, saya adalah pengedar aktif shaklee di BINTULU, SARAWAK….POS SELURUH MALAYSIA, BRUNEI, SINGAPORE….
 

No comments:

Post a Comment