Monday 17 October 2016

PENGEDAR SHAKLEE BINTULU : KESAN BILA HATI KITA TIDAK DI DETOX

Assalamualaikum dan pagi...

Sekarang ni saya study lebih pasal ORGAN HATI..sbb setiap malam saya telan DTX COMPLEX. .saya nak jaga hati saya..hati memainkan peranan yang penting dan berkait rapat dgn fungsi organ2 lain dlm badan manusia.

Di antara simptom dsebabkan masalah hati..

1. Loya.


2. Muntah.

3. Sakit perut di bahagian atas kanan abdomen.

4. Jaundice (sakit kuning) - kulit berwarna kuning disebabkan kepekatan bilirubin dalam saluran darah tinggi.

5. Keletihan, lemah dan turun berat badan.

6. Bagi Cirrhosis, simptomnya lebih khusus, seperti:

i. Kulit mudah lebam kerana kurangnya pengeluaran faktor pembekuan darah.

ii. Gatal-gatal kulit kerana garam hempedu boleh berkumpul dalam kulit.

iii. Gynecomastia atau buah dada lelaki membesar kerana hormon seks yang tidak seimbang, terutamanya disebabkan oleh peningkatan hormon estradiol.

iv. Mati pucuk, kurang nafsu seks, dan testis mengecil kerana pengurangan fungsi hormon seks.



v. Kekeliruan dan kelesuan disebabkan oleh peningkatan tahap ammonia (hasil buangan daripada metabolisma protein yang memerlukan hati untuk membuangnya) dalam saluran darah dan pengumpulan cecair dalam kaviti abdomen kerana pengurangan protein yang dihasilkan.

 

***jika anda berminat menjadi ahli shaklee atau inginkan penerangan lebih lanjut, atau ingin membeli anda boleh hubungi saya melalui :_
UMMI ZUBARI
SID 892671
call/sms/whatsapp : 013-8342092
atau, jika anda berminat untuk berjumpa atau mendapatkan produk shaklee ini, saya adalah pengedar aktif shaklee di BINTULU, SARAWAK….POS SELURUH MALAYSIA, BRUNEI, SINGAPORE….

No comments:

Post a Comment