Sunday 24 January 2016

PENGEDAR SHAKLEE BINTULU : 7 Makanan Yang Boleh Naikkan Nafsu Wanita

Ada beberapa jenis makanan bukan sahaja berfungsi untuk kesihatan tetapi mempengaruhi juga cara hidup. Ini antara makanan yang mempunyai fungsi untuk meningkatkan nafsu para wanita dan ada diantaranya yang berfungsi sebagai ubat perangsang.
7 Makanan Yang Boleh Naikkan Nafsu Wanita2
1. Bayam
7 Makanan Yang Boleh Naikkan Nafsu Wanita3
Bayam mempunyai fungsi untuk meningkatkan peredaran darah di kawasan ‘Miss V’, sehingga wanita jadi lebih mudah mencapai orgasme.

2. Minuman anggur merah

7 Makanan Yang Boleh Naikkan Nafsu Wanita4
Jika ingin meningkatkan nafsu dengan segera, cuba minum segelas minuman anggur merah. Antioksidan pada anggur merah membuatkan tubuh menjadi lebih santai dan dapat juga melancarkan peredaran darah.

3. Daging merah dan hati

7 Makanan Yang Boleh Naikkan Nafsu Wanita5
Kekurangan zat besi adalah salah satu faktor penyebab kurangnya nafsu untuk bersama pasangani. Pengambilan makanan seperti daging merah dan hati untuk meningkatkan kadar zat besi dalam badan.

4. Ikan

7 Makanan Yang Boleh Naikkan Nafsu Wanita6
Ikan kaya dengan lemak omega 3 dan minyak dapat meningkatkan perasaan bahagia. Secara tak langsung itu boleh juga mencetuskan keghairahan seksual.

5. Teh hijau

7 Makanan Yang Boleh Naikkan Nafsu Wanita7
Minum dua cawan teh hijau dalam sehari dipercaya dapat meningkatkan ghairah seksual pada wanita. Ini kerana, teh hijau mempunyai manfaat untuk meningkatkan peredaran darah.

6. Coklat gelap

7 Makanan Yang Boleh Naikkan Nafsu Wanita8
Coklat gelap mempunyai kandungan yang sangat baik bagi kesihatan. Selain itu, ia juga dapat mengurangkan lemak. Membuat wanita jadi lebih berkeyakinan untuk melakukan hubungan seksual.

7. Kacang Pain

7 Makanan Yang Boleh Naikkan Nafsu Wanita9
Walaupun sukar didapati di pasaran, tetapi kacang pain mempunyai manfaat yang sangat luar biasa untuk meningkatkan ghairah seksual. Kesannya sama dengan  tiram dalam menaikkan nafsu seksual pada wanita.
-MYNEWSHUB.CC


***jika anda berminat menjadi ahli shaklee atau inginkan penerangan lebih lanjut, atau ingin membeli anda boleh hubungi saya melalui :_
TUMARAWATI BINTI MANSHOR
SID 892671
call/sms/whatsapp : 013-8342092

atau, jika anda berminat untuk berjumpa atau mendapatkan produk shaklee ini, saya adalah pengedar aktif shaklee di BINTULU, SARAWAK….POS SELURUH MALAYSIA, BRUNEI, SINGAPORE….

1 comment:

  1. Saya suka minum green tea lepas makan! :p

    http://fatinsoho.com/pince-and-pints-tempat-makan-best-kl/

    ReplyDelete