Sunday 11 January 2015

PENGEDAR SHAKLEE BINTULU : 90% MASALAH HILANG ASBAB OMEGA GUARD !!!

Assalamualaikum dan petang pada pembaca blog saya..
hari ni saya nak share tentang kisah OMEGA dengan kawan saya
yang memang pengedar shaklee juga.... tak perlu cakap banyak kan...
BIARLAH TESTIMONI berbicara.... 
 #########################################################################
A dialogue session with my maid one day morning:

Maid: "Puan, nak saya buang ke ubat2 n?? Semua dah expired" (she was cleaning up the fridge)

Me: "Eh, nape nak buang pulak?"

Then baru perasan, dah lama rupanya saya tak bawa anak2 pergi Hospital Columbia jumpa their paed.

Suatu masa dahulu, hampir setiap bulan, saya terpaksa bawa anak2 ke Hospital akibat demam, batuk & selsema.

Berapa kali mereka warded due to high temp, cirit birit etc. Batuk & selsema usah cakap, memang selalu kena...

Setiap kali jumpa doktor, d same thing doc akan ckp

"You kena make sure they don't expose pd benda yang boleh introduce them to this (cough & flu) like teddy bear, carpet, etc. Pastikan air cond tidak terlalu sejuk etc"

Di rumah kami, no carpet, no teddy bear. Saya cuba sehabis baik utk pastikan tidak ada sesuatu yang boleh mengundang habuk di rumah.

Cuma air cond masih tidak boleh ditinggalkan, nak buat cammane. Anak2 saya ni aktif, asyik berpeluh je. Rumah pulak bukan rumah atas gunung, sejuk memanjang.

Saya paling takut setiap kali musim sakit tiba. Anak2 saya pasti akan terkena tempiasnya, tambah Ammar waktu tu, sudah mula pergi ke sekolah (while he was 3 yro). Lagi mudah membawa virus pulang ke rumah.

Alhamdulillah, kini saya jumpa penawarnya. Saya mula amalkan Omega pada Mac 2013. Utk Ammar & Sumayyah, 1 biji setiap hari. Utk baby pulak, saya memang tak bagi apa2 vitamin sebab dia masih fully breastfeed. Jadi saya yang ambil 3 biji Omega setiap hari WITHOUT FAIL.

Sesungguhnya ciptaan Allah itu Maha Hebat. Sudah pasti setiap penyakit ada penawarnya. Minyak ikan dari ikan laut sejuk itulah penawar terbaik buat anak2 saya. Allahuakbar, Allah temukan saya jalan penyelesaian utk masalah yg sungguh2 membuat saya tertekan (saya ni akan jadi org paling stress di dunia kalau anak2 xsihat. hehe)

Kalaulah boleh saya bgtau satu dunia... tolonglah amalkan Omega. Jangan lah anda hadapai situasi yang sama seperti saya suatu masa dahulu. Jika anda sayangkan anak2 anda, anda sepatutnya invest utk kesihatan mereka, rather than belikan mereka gadgets, bawa mereka keluar makan fast food dsb.

Apa yg saya boleh katakan, Omega Guard Shaklee adalah barisan 'askar' pertama dalam tubuh anak2 saya, ia meningkatkan antibodi anak2 saya.

Kalau dulu, saya sgt stress bila musim berjangkit tiba, kalau dulu saya sgt takut utk buka aircond kuat, kalau dulu saya sgt risau kalau ada org/ kanak2 lain yang sakit dtg mendekati anak2 saya, kalau dulu saya selalu ambil cuti setiap bulan utk bawa anak2 ke klinik/ hospital, kalau dulu saya tak berani nak ada carpet di rumah... Alhamdulillah, Allah beri saya jalan penyelesaian yg menghantui saya sejak 4 tahun yang lalu.

Omega Guard > 90% masalah saya hilang kerana mu. Dikau adalah Ciptaan Allah yang sungguh unik 
################################################################################



***jika anda berminat menjadi ahli shaklee atau inginkan penerangan lebih lanjut, atau ingin membeli anda boleh hubungi saya melalui :_

UMMI ZUBARI
SID 892671



call/sms/whatsapp : 013-8342092

atau, jika anda berminat untuk berjumpa atau mendapatkan produk shaklee ini, saya adalah pengedar aktif shaklee di BINTULU, SARAWAK….POS SELURUH MALAYSIA, BRUNEI, SINGAPORE….
 

No comments:

Post a Comment