Monday 17 March 2014

Shaklee Bintulu : Herbal Blend Kini Kembali !!!!





Tiba-tiba tadi dapat message daripada Shaklee :

RM0.00 Shaklee: We are pleased to inform that 39078 Herbal Blend Multi Purpose Cream is now available. Thank you.

Akhirnya herbal blend muncul selepas beberapa bulan TAK DE STOK DI PASARAN :


Saya mula jatuh cinta ngan losyen shaklee ni lepas ia berkesan ke atas kulit anak-anak saya yang berkudis dan sensitif....selain tu saya yang kulit gatal2 pun berkesan di sapu dengan losyen ni :

Ikuti kisah anak saya yang saya pernah share : 


http://ummizubari.blogspot.com/2013/12/rawat-kudis-dan-elergic-dengan-herbal.html

 Selain tu herbal blend ni juga baik untuk :-

# Menghaluskan kematu di kaki


# Melegakan gigitan serangga


# Menghilangkan sengal-sengal badan ibu lepas bersalin


# Merawat eczema


# Mengubat luka dan kesan melecur yang ringan


# Mengubat puting susu yang luka bagi ibu menyusu ( x perlu risau ia dari bahan natural dan semulajadi)


#Menghilangkan parut akibat campak atau chicken pox
sebagai losyen harian (saya suka sebab ia tidak berminyak)



 ***jika anda berminat menjadi ahli shaklee atau inginkan penerangan lebih lanjut, atau ingin membeli anda boleh hubungi saya melalui :_
TUMARAWATI BINTI MANSHOR
call/sms/whatsapp : 013-8342092
atau, jika anda berminat untuk berjumpa atau mendapatkan produk shaklee ini, saya adalah pengedar shaklee di BINTULU, SARAWAK….POS SELURUH MALAYSIA, BRUNEI, SINGAPORE….

No comments:

Post a Comment